HASTA HAKLARI BİRİMİ
Kurumumuzda hastaların hakları ile ilgili süreçleri yönetmek için “Hasta Hakları Birimi” kurulmuştur.
Hasta Hakları Birimi’nin görevleri arasında kliniğimizden arzu ettiğiniz hizmeti almak ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için kliğinizden hizmet alan tüm hasta ve yakınları ile görüşmeye her zaman hazırdır.
Görüşlerinizi ister yüz yüze isterseniz yazılı olarak her zaman iletebilirsiniz. Bildirdiğiniz tüm görüşleri ilgili bölüm yöneticileri ile değerlendirir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışırız. Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, bölüme bildirimi yapan hasta ve/veya yakınına geri dönüş yaparız.
Hasta Hakları Birimi’ne; görüş, öneri ve/veya şikayetlerinizi bildirmek için:
İnternet sayfamızda ki iletişim formuna tıklayarak, anasayfa da yer alan “İletişim” bölümünden gönderebilir, elektronik posta adresimizden bize ulaşabilirsiniz. Hasta Hakları Birimi yetkilileri ile yüz yüze görüşme talep edebilir ya da telefon ile görüşme yapabilirsiniz.
Hasta Hakları Birimi Çalışma Saatleri; hafta içi mesai saatleri dahilinde 09.00-17.30 saatleri arasıdır.
Kurumumuz ile ilgili şikayetlerinizi Hasta Hakları Birimimize yapabileceğiniz gibi gerekli gördüğünüz takdirde “www.saglik.gov.tr” adresine, Alo 184 Sabim Hattı'na yapabilirsiniz.